سایت جامع شهدای شهرستان مبارکه

در حال آپلود محتوا
بایگانی
  • ۱
  • ۰

بسمه تعالی

ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. امام خمینی

( با درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام بر شهیدان)

سایت شمس شهرستان مبارکه ، شهید از همه افضل است. اگر خدا خواست و من شهید شدم مرا پیش قبر شهید سجادوست به خاک بسپارید. و به خانواده ام میگویم اگر من شهید شدم برای من گریه نکنند و اگر خواستند گریه کنند به یاد علی اصغر حسین(ع) گریه کنند و افتخار کنند که در راه خدا پسری از دست داده اند. و اگر کسی در عزای من بی تابی کرد من دست او راضی نیستم و از خواهرانم میخواهم که همانطور که تا به حال حجاب خود را حفظ کرده اند حفظ کنند و پیام مرا که همان شعار (الله اکبر) است به گوش جهانیان برسانند. و از برادرانم میخواهم که هر جور میتوانند به اسلام خدمت کنند و از کلیه پدران میخواهم که فرزندان خود را به جبهه بفرستند و اسلام را یاری کنند. ای ملت مسلمان مبارکه بیدار شوید و به یاری حسین زمان، خمینی بت شکن بشتابید. و در نماز جمعه ها و در جلسات مذهبی شرکت کنید و با شرکت خود مشتی محکم به هان صدام و گروههای منحرف بکوبید. ای پدر و مادر افتخار کنید که پسر خود را در راه خدا داده اید و برای من ناراحت نباشید. در آخر وصیت میکنم دوستانم را به تقوا و پرهیزکاری.

(والسلام)

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. اصغر مبارکی روز چهارشنبه ۲۵/۱۰/۱۳۶۱

جبهه دار خوئین ، محمدیه

جنگ، جنگ تا پیروزی، مرگ بر شرق و غرب و عوامل وابسته

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی