سایت جامع شهدای شهرستان مبارکه

در حال آپلود محتوا
بایگانی
  • ۱
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنو لم تقولون ما لا تفعلون کبر مقتا عند الله ان تقولو ما لا تفعلون ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص(قرآن کریم)

ای کسانی که ایمان آورده اید چرا چیزی به زبان میگویید که در مقام عمل خلاف آن میکنید بترسید از این که سخنی بگویید و خلاف آن کنید که بسیار سخت، خدا را به خشم و غضب می آورد خدا آن مومنان که در صف جهاد کافران مانند سد آهنین محکم و پایدارند را بسیار دوست میدارد.

خدایا چه بنویسم ؟ خدایا غیر از شکر تو چه دارم که بنویسم؟ خدایا غیر از شکر این که به من توفیق جهاد در راهت را عطا کردی چه دارم بنویسم؟ خدایا تو را شکر میگویم که به من توفیق دادی که بتوانم به همه زرق و برق دنیای فانی پشت پا بزنم و مرا در دوستداران خودت راه دادی. خدایا تو را شکر که به من پدر و مادری دادی که مرا برای رضای تو تربیت کنند و به طرف تو حرکت کنم . خدایا تو را شکر که به من دوستانی دادی که همه آنها برایم الگوی شجاعت و رشادت و شهامت بودند و هستند . خدایا تو را شکر که به من توفیق دادی که بتوانم در مقابل مرگ قد علم کنم و در مقابلم حقیر و ذلیل شود.

خدایا تو میدانی که در مکتب ما مرگ حقیر است خدایا شکر تو در وصف نمیگنجد فقط میتوانم بگویم خدایا شکر.

با درود فراوان بر محمد (ص) خاتم پیامبران ، او که دین کامل را برای انسان عصیانگر به جهان آورد و ارزشهای انسانی را از نو سازمان داد و در راه هدف مقدس که رسیدن به الله باشد سازماندهی نمود و با درود بر حسین(ع) که درس چگونه زیستن و چگونه مردن در راه هدف را به ما انسانها آموخت و سلام بر مهدی موعود عج که شبها و روزهایمان در انتظارش سپری میشود و قلبمان به امید ظهور او میتپد و درود بر امام عزیز ، او که با نفس مسیحاییش دوباره به اسلام جان تازه ای بخشید. و سلام بر آنهایی که هیچ خوفی از مرگ ندارند و چون شیر در سیاهی شب به قلب دشمن میزنند آنهایی که در بهترین سنین زندگی به همه زرق و برق دنیا پشت کرده اند و به سوی معبودشان پرواز میکنند . آری امت اسلام شمایی که در مراسم و عزاداری های شهدا شرکت میکنید شما امت واقعی هستید چون یاور اسلام هستید. دنیای غرب با تحریک عراق او را وادار به جنگ با ما کردند و بعد از مدتی متوجه شدند با مردمی که با تقوا و شجاع هستند نمیشود جنگید و مسئله صلح تحمیلی را پیش کشیدند و در حال حاضر هم وضع کشور های غرب به خصوص خود کشور عراق طوری شده که مردم مظلوم عراق به کشور ما میپیوندند و از آن طرف همه کشور های ابر قدرت به خلیج هجوم آوردند. آری این عظمت اسلام است که خواب را از چشم ابر قدرتهای دنیا ربوده و همه از ترس این که روزی همه دنیا را عظمت اسلام نپوشاند به این اقدامات دست میزنند ولی نمیدانند که ملت ما عاشق شهادتند و مانند کوه ، مقاوم و استوار مانده اند.

امت عزیز قدر این اسلام را بهتر بدانید و دین خود را به اسلام ادا کنید که فردای سختی در پیش داریم و اما مسئله بعد که مهمترین مسئله بعد از جنگ و حتی در ردیف جنگ است و آن چیزی که به جنگ و مبارزات ما رنگ و بوی الهی میدهد مسئله ولایت فقیه است که در حال حاضر به عهده امام است، او که با رهبری پیامبر گونه اش انقلاب ما را در بحرانی ترین لحظات هدایت و پشتیبانی میکند و ما که با اسلام بیگانه بودیم با وجود او به خویش تن اصلی خویش عروج نموده و آنچنان که شایسته یک انسان متعهد و مسلمان است در قرن بیستم ظهور نمودیم

آری برادران و خواهران مواظب باشید که گروههای خدا نشناس میخواهند رهبری را تضعیف کنند. به به گروه هایی که به هر نحوی میخواهند به خط رهبری امام که همان خط حضرت محمد و علی است ضربه وارد کنند هشدار میدهیم که بترسید از روزی که خشم خداوند شما را بگیرد و بترسید از روزی که دست انتقام الهی از آستین امت و حزب ا… بیرون آید و شما را به جایی بفرستد که لایق و شایسته آنجایید . هشدار به شما که مخالفان واقعی اسلام هستید ، در هر لباسی که میخواهید باشید اگر میخواهید از خط امام خارج شوید سرنوشتی چون خوارج خواهید داشت و عذاب دنیا و آخرت گریبان گیرتان خواهد شد.

اما پدر و مادر عزیزم خداوند به شما اجر عظیم عنایت بفرماید که امت خودتان را خوب امانت داری کردید و سپس آن را تحویل صاحب اصلیش دادید . من که زبان تشکر را ندارم فقط برایتان دعا میکنم که خداوند به شما صبر عنایت فرماید و امیدوارم در حیات دنیویم نتوانستم یاوری برای اسلام باشم شاید مرگم برای اسلام افتخار باشد. اگر خدا خواست و جنازه ام به دست شما نرسید هیچ ناراحت نباشید که ما راضی به رضای خدا هستیم اگر بدنم قطعه قطعه شود آن موقع دستهایتان را بالا ببرید و خدا را شکر کنید که خدا شهادت و سعادت را نصیبم کرد و راضی به رضای حق باشید.

امیدوارم کمی به این شهدا بیندیشیم و ببینیم روزی مرگ به سراغ ما نخواهد آمد و کمی به آن وقت که ما را در قبر میگذارند بیندیشیم که موقعی که خاک بر روی جنازه ما ریختند کیست که به فریاد ما برسد؟ در آن تاریکی و فشار قبر غیر از اعمال دنیوی چیزی داریم؟

به آخرت فکر کنید در آخرت چیزی از مال دنیا دست شما را نخواهد گرفت و دست خالی و بار معصیت محشور میشویم. خداوند به همه ما توفیق ترک معصیت عنایت فرماید . در پایان از کلیه برادران که اگر خدای ناکرده ناراحتی از من دارند میخواهم که بزرگواری کرده و مرا به خاطر خدا ببخشند.                          والسلام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی